Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Var är snön?

Av Marie Svensson - 29 november 2012 13:34

Som sagt,var är snön?

I mina gamla hemtrakter (Dalstorp)


har det snöat i veckan.

Men inte har det gjort det i Sexdrega inte.

Lite snö med inslag av regn bara och det kan kvitta.

Men men,den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Eller hur man nu säger :)


Har fått upp julgardiner i två utan fyra rum,ska fixa fram gardiner till tv rummet

men kan dock inte sätta upp dom själv då fönstret är så stort.

Sambon får hjälpa mig ikväll med detta projekt.


Har jobbat en dag på en och halv vecka.

Har vart otroligt skönt.

Känner mig så pigg och utvilad,behövde verkligen denna ledighet:)

På Lördag börjar allvaret igen,då det är min tur att jobba helg.

Sedan är jag ledig Måndag och Tisdag.

Livet är härligt.


Kommer lite bilder på julstämmningen här hemma senare under dagen :)


TA HAND OM ER ALLA





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 31 december 2012 13:07

Om 11 timmar är detta året till ända. Det har bara sprungit i väg,tiden har gått väldigt fort. Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, jag har haft ett väldigt roligt och lyckligt år!!!   Kvällen spenderas på jobbet men ska s...

Av Marie Svensson - 23 november 2012 09:35

Gick upp då sambon väckarklocka ringde vid 06.40. Han har så svårt att gå upp på mornarna och klockan ringde flera gånger innan han mösa sig ur sängen :) Så jag tänkte,varför ligga här och slöa när jag ändå är klar vaken. Så jag gick upp och ko...

Av Marie Svensson - 24 september 2012 18:54

Alla har vi gjort saker eller sagt saker som vi önskar att vi inte gjort/sagt. Men dessa saker har hänt och vi kan inte göra något åt det nu.   Jag har gjort misstag och valt "fel" vägar i mitt liv som kanske inte bara har påverkat mig ut...

Av Marie Svensson - 17 september 2012 17:07

Åkte in till Borås i förmiddags för att shoppaloss lite. Och det kan jag säga,att det gjorde jag    Det var riktigt trevligt att gå i affärer själv. Borde göras oftare :) Så jag gjorde av med kanske lite för mycket pengar men nu behöver jag...

Av Marie Svensson - 13 september 2012 15:51

EU vill att Europa ska vara rökfritt till år 2050. Jag tycker detta är diskreminering för alla rökare!! Ingen ska bestämma att jag ska sluta röka eller inte. Det är jag själv som ska bestämma detta.   Redan om fem år ska det finnas mind...

Ovido - Quiz & Flashcards