Alla inlägg under december 2010

Av Marie Svensson - 31 december 2010 19:42

Snart är 2010 slut.

Hur kan man då sammanfatta detta året?

Det har varit ett ganska bra år trots allt.

Det har varit mycket tårar och fula ramsor i år.

Men trots det är jag nöjd med detta året.

Jag har lärt mig mycket om mig själv och prioriterar lite annorlunda mot vad jag gjorde innan.

 

Förra nyår kunde jag inte i min vildaste fantasi tro att jag skulle bli gravid. Vilken häftig känsla.

Men nu slutade ju inte graviditeten bra. Men nu mår jag bra.

Har lagt det bakom mig men kan fortfarande bli ledsen då jag tänker tillbaka.

 

Vill önkska alla ett gott nytt år.

Av Marie Svensson - 30 december 2010 12:20

Varför vill jag alltid ha något som jag inte kan få???

Suger.

Insåg att D betyder mct för mig och jag vill vara hans!!

 

Lyssnar på Black Eyed Peas - Dirty Bit.

Den är så grymt bra..minnen!

 

Jaha då har man åkt på magsjuka eller nått j-la skit.

Lagom roligt till nyår men vad gör man?

 

 

D I want you

Av Marie Svensson - 26 december 2010 10:23

Då var snart julen över för denna gången,shit va fort den går över.

Har haft en mycket trevlig jul i år.

Jag har firat jul i dagarna två,bror och svägerska firar i dagarna tre   

Är völdigt väldigt nöjd med mina julklappar.

 

I eftermiddag beställs tåg biljett till Värnamo,ska bli riktigt kul att träffa Daniel. Var sååå länge sen. Och så får jag se hans hus för första gången.

Ska bli spännande att åka tåg alldeles alena.

Men det ska nog gå bra det med.

 

Nu ska jag ta en liten tupplur innan det är dags att åka hem.

Skriver igen lite senare.

 

HAVE A NICE DAY EVERYBODY

Av Marie Svensson - 24 december 2010 12:27

Vill önska alla en GOD JUL!!!

En liten tass hälsning kommer från min favvo kille Zorro oxkså.

Nu blir det en liten powernap innan Trolltyg I Tomteskogen börjar

och efter det börjar Kalle Ankas Jul.

Det är julaftons mys detta.

 

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!

Av Marie Svensson - 23 december 2010 18:35

Det finns mycket mycket att skriva om dig.

Både positivt och negativt.

Vi har något av nån hat kärlek till varandra,jag trivs med denna relationen . Det är ju ganska spännande ibland.

   

Vi är som två batterier,vi dras till varandra med samtidigt dras vi ifrån varandra.

Du pratade mycket skit om mig det sista till dina vänner men var jätte gullig mot mig då vi sågs. Du ljög och var otrogen. Något som du necka till hela tiden.

Nu efteråt har jag fått reda på vad du sagt om mig.

Det sårade mig väldigt mycket.

När jag ser dig börjar jag alltid gråta,varför?

Det pirrar till i hela kroppen då jag ser dig eller då vi träffas. En skit härlig känsla!!

Jag är i sjunde himmlen då vi ses!!

Jag vet inte vad det är jag känner för dig men jag vet att jag vill vara din igen. Så okej,känslor har jag väl kvar ändå.

Jag var ingen ängel jag heller,jag gjorde massa fel och sårade dig gång på gång.

Men jag var så osäker och det gick ut över dig.

Nu när jag tänker tillbaka så var vi nog inte mogna att ha ett förhållande,inte med varandra iallafall.

Men jag ångrar inte en dag att jag var tillsammans med dig,jag lärde mig mycket om mig själv och vad jag ville ha.

 

Du är inte samma person som du var då,det har gått några år

och mycket har hänt för oss båda.

Men jag vet att det gammle Jonas finns där nånstans där inne,under ytan.

 

Du betyder fruktansvärt mycket för mig fortfarande.

Det är så tråkigt att du inte ser det.

Me still like you!!

 

 

sex

Av Marie Svensson - 21 december 2010 13:48

haha nu trodde ni allt att jag skulle skriva om sex men det ska jag inte.

Jag bara funderar på att varför är sex tabu i detta avlånga land eller i världen i allmänhet?

Okej,det är något väldigt privat och fint. Men det är inget vi pratar om.

Men det står ju om otrohet och sex skandaler i varje skvaller tidining,

Nu senast var det våran egen kung som var i blåsvädret.

Men hallå eller? Vem bryr sig igentligen vem han gör vad med.

Jag bryr mig inte iallafall. Det är hans ensak och drottningen då.

Jag skulle vilja prata med den där nissen som skrivit boken om kungen.

Visst jag skulle vilja ha den

men bara av den andledningen att få veta vem han är, inte för att veta hans sexlev eller något sånt.

Han och kunga familjen har ju också ett privat liv som vilken svenk som hels.

Låt dom vara ifred,allt behöver inte komma fram!!!!

Lika dant det med Silvia,att hennes far var SS soldat eller vad ha var. Han var på Hitlers sida. Who cares liksom.

Nu åter till det där med tabu,vi svenskar är så tråkiga igentligen. Vi pratar så lite om våra liv med varandra. Vad vi saknar i ett förhållande mm.

Sex borde vara mer öppet att prata om,hallå det är ju så vi kommer till.

 

Ja ja,detta är mina tankar.

 

Dags att göra lite nytta innan det är dags att gå till jobbet 16-21.30

 

SNART ÄR DET JUL,SOM JAG LÄNGTAR

Av Marie Svensson - 20 december 2010 17:16

Har gjort knäck för första gången i mitt 26 åriga liv.

Nu står det och svalnar. Sen ska jag smaka.mums mums.

Julmusik på hög volym och jag dricker julmust och käkar pepperkakor.

Det är mys på hög nivå hemma hos mig ikväll. Ska hänga upp lite glitter och sätta i nejlikor i några apelsiner. Sen är det färdigt donat inför julafton!!!

Okej,städa lite också   


Längtar till juuuuuuuulafton.

Kalle Ankas jul klockan tre och Trolltyg i tomteskogen. Det kallr jag mys.

VAR ÄR FJANT? -hÄR Mamma...

Han e la för sött den där lille trollungen   


HA EN BRA KVÄLL ALLA DÄR UTE,DET TÄNKER JAG HA IALLAFALL

Av Marie Svensson - 20 december 2010 12:45

Dagarna passerar,åren går så fort.
Våran första tid tillsammans,allting hände så fort.
Det enda som finns kvar är minnena
och tårarna som tär inom mig.
Minns du hur vi älskade?
Minns du känslorna som fanns?
Var finns allt det idag?

Ovido - Quiz & Flashcards