Alla inlägg under november 2012

Av Marie Svensson - 29 november 2012 13:34

Som sagt,var är snön?

I mina gamla hemtrakter (Dalstorp)


har det snöat i veckan.

Men inte har det gjort det i Sexdrega inte.

Lite snö med inslag av regn bara och det kan kvitta.

Men men,den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Eller hur man nu säger :)


Har fått upp julgardiner i två utan fyra rum,ska fixa fram gardiner till tv rummet

men kan dock inte sätta upp dom själv då fönstret är så stort.

Sambon får hjälpa mig ikväll med detta projekt.


Har jobbat en dag på en och halv vecka.

Har vart otroligt skönt.

Känner mig så pigg och utvilad,behövde verkligen denna ledighet:)

På Lördag börjar allvaret igen,då det är min tur att jobba helg.

Sedan är jag ledig Måndag och Tisdag.

Livet är härligt.


Kommer lite bilder på julstämmningen här hemma senare under dagen :)


TA HAND OM ER ALLA





Av Marie Svensson - 23 november 2012 09:35

Gick upp då sambon väckarklocka ringde vid 06.40

Han har så svårt att gå upp på mornarna och klockan ringde flera gånger innan han mösa sig ur sängen :)

Så jag tänkte,varför ligga här och slöa när jag ändå är klar vaken.

Så jag gick upp och koka kaffe och tog morgon ciggen.

Härligt att gå upp så tidigt,det blev en morgon promenad innan jag åkte till Svenljunga för att ta prover.

Nu är jag hemma en stund innan det är dags att åka till Tranemo för ett besök hos

tandläkaren. Mindre kul men måste man så måste man :(

När jag ändå är i Tranemo ska jag passa på

att besöka Fyndlagret och hoppas på att jag hittar julstjärnor till tvrummet.


Det har varit en kort arbetsvecka,jobba bara Måndag och Tisdag,resten av veckan har jag timbankat ut och tagit semester.

Nästa vecka är jag ledig Tisdag till Lördag. Härligt Härligt!


Hepp nu drar klockan i väg,dags att fixa till sig

innan tandläkar besöket!


!!HA EN BRA DAG!!



Ovido - Quiz & Flashcards