Alla inlägg under november 2011

Av Marie Svensson - 29 november 2011 13:39

Ojj ojj,va det blåste i helgen.

Lite otäckt faktiskt.

Här i trakterna var det ju inte så allvarligt som

i Småland.

Där hade det blåst ner många träd och väldigt mycket vatten

och även så i halland.

Där hade man ju inte velat vara om man säger så.

 

Blev lite shopping i Borås i Söndags.

Hitta den lilla svarta,jätte fin.

Satt som smäck på mig.

Så nyår är räddad i år också :)

Vad man nu ska hitta på

men det blir nog att vi är i Sexdrega.

Måste säga att att I och M

är riktigt trevliga.

Trivs jätte bra med dom :)

 

Blir att mösa sig till jobbet om en stund.

Fast jag hade hellre varit hemma

och sovit.

Är galet trött.


LEV I NUET

OCH GLÖM GÅRDAGEN

Av Marie Svensson - 27 november 2011 16:25

Äntligen är det första advent.

Och nuu är det helt okej att lyssna på juklmusik :)

(har ju dock gjort detta i flera veckor redan)

Köpte en ny julcd idag men den var inte bra alls.

Så jag får lyssna på spotify istället.


Första julklappen är nu inköpt och inslagen.

Nästa helg fortsätter julkklapps handlandet. Me like!!!!



INGEN KAN ALLT,MEN ALLA KAN NÅGONTING

Av Marie Svensson - 25 november 2011 18:03

Vilket väder det är ikväll,blåser full storm och regnet bara öser ner.

Men vad gör det,jag har mys med katten i soffan med en varm kopp med chokladmjölk.

 

Har julpyntat färdigt,alla gardiner och dukar är uppe.

Blev riktigt bra kan jag säga :)

Första advent på söndag vilket betyder att det snart är jul!!

 

Jobbar i morgon mellan 10-16.30

Sen blir det mys med gubben min!!



Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar.

Av Marie Svensson - 22 november 2011 13:33

Ojj ojj vilken julstämmning

jag har här hemma.

Julgardinerna och juldukarna är på plats.

Nu fattas bara all julpynt och massor massor av snö.

Men snön lyser med sin frånvaro och gör nog göra så ett tag till..suck suck.

Lyssnar På Magnus Carlssons julcd på högsta volym,

så bättre kan det inte bli en grå dag som denna :)


Vill åka till Borås den 8/ 12

men klantiga lilla jag

hade missat att jg jobba kväll,hade tagit en extra tur

och jag behöver verkligen timmarna.

Feen så sur jag är över detta.

Men det kommer väl fler tåg skulle jag tro :)


Ikv blir det till att åka till Sexdrega för att fira gubbens mamma 50 årsdag.

GRATTIS HELA PÅ DEN STORA DAGEN!!!


SNART FÖRSTA ADVENT OCH SOM

JAG LÄNGTAT TILL DENNA DAG

Av Marie Svensson - 3 november 2011 12:11

Som schalgernörd längtar jag galet mycket till melodifestivalen

drar igång på allvar Mars.

Krister Björkman håller på och utser bidragen

 för melodifestivalen 2012.

Enligt Nöjesbladet så ska Magnus Carlsson vara med

 men enligt honom själv vet han inte hur det blir.

Men guuud så kul det hade vart om han vart med.

Det var fem år sen han ställd upp sen,och detta tack vare Krister Björkman

som bestämmer vilka bidrag som ska vara med.

Fast han är ju expert på detta med schalger så han borde ju veta vilka

 som kan komma att slå stort.

Men även han kan ju ha fel!


Så nu vill jag ha Mars. Så jag kan ha något fint att titta på i vår ;)


VILL DU HA NÅGOT SÅ

SE TILL ATT DU FÅR DET

Av Marie Svensson - 2 november 2011 12:06

Ska bara skriva några rader idag.

Har inte så mycket att skriva

bara att

ALLT KÄNNS SÅ JÄ-LA BRA!!!!

Att vakna jämte  är det bästa som finns!

Den känslan är så underbar!!


Jobbar ikväll,gött med lite sovmorgon.

Så nu blir det kaffe,cigg och en lång promenad innan

det är dags att bege sig till jobbet

för jobb mellan 16-21.30


Detta var allt för nu,kanske vi hörs igen?! :)


LÅT INGEN FÅ DIG ATT KÄNNS DIG MINDRE VÄRD

ÄN VAD DU ÄR


Ovido - Quiz & Flashcards