Alla inlägg under mars 2012

Av Marie Svensson - 10 mars 2012 13:40

Vakna klockan 10 av att mor min skicka sms.

Var härligt att vakna så tidigt.

Tog två koppar kaffe med svärmor med en massa skratt.

(kan man kalla henne svärmor tro,undrar vad hon tycker om det)


Väntar på att Kristoffer ska komma hem från skogen,hoppas han kommer snart.

Ikväll blir det systertime med systeryster (Anna alltså,mitt smeknman på henne)

Då står tacos,melodifestivalen och nått glas vin på schemat.

Kanske blir det en go grogg oxå,vem vet :)


Jag MÅSTE köpa fler böcker.

Har bara någon bok hemma som jag inte läst.

Bokmall som jag är läser jag ut dom fort.

Blir nog att jag köper någon av Åke Edwardsson.

Han är en jäkla bra författare.



ETT MIRAKEL SOM KALLAS KÄRLEKEN,ETT MIRAKEL



Ovido - Quiz & Flashcards