Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Kristoffer!!!

Av Marie Svensson - 2 februari 2012 14:31

En blick och jag föll.

En blick och du hade mig fast.

En blick och nånting hände.

Du finns i mina tankar varje dag.

Det är underbart att somna och vakna

jämte dig.

Du betyder så mycket för mig,

mer än du förstår.

Du får mig att le.

Du får mig att skratta.

Du får mig att må så jäkla bra.

Du bara stod där framför mig en kväll.

Redan då visste jag att det

skulle bli du och jag en dag.

Vill ge dig allt mitt   

Vet att jag är svår att

förstå ibland

och att jag kan säga saker som kan såra dig.

Men jag ska jobba på detta.

Tillsammans är vi starka.

Vi har redan gått igenom

något som var svårt för oss båda.

Men vi fanns där för varandra

hela vägen.

Detta förde oss närmare

varandra.

Saknar dig när du inte finns hos mig!

Jag vill alltid vara dig nära!!

 

DU ÄR ALLT FÖR MIG

kRISTOFFER

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 31 december 2012 13:07

Om 11 timmar är detta året till ända. Det har bara sprungit i väg,tiden har gått väldigt fort. Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, jag har haft ett väldigt roligt och lyckligt år!!!   Kvällen spenderas på jobbet men ska s...

Av Marie Svensson - 29 november 2012 13:34

Som sagt,var är snön? I mina gamla hemtrakter (Dalstorp)   har det snöat i veckan. Men inte har det gjort det i Sexdrega inte. Lite snö med inslag av regn bara och det kan kvitta. Men men,den som väntar på nått gott väntar aldrig för läng...

Av Marie Svensson - 23 november 2012 09:35

Gick upp då sambon väckarklocka ringde vid 06.40. Han har så svårt att gå upp på mornarna och klockan ringde flera gånger innan han mösa sig ur sängen :) Så jag tänkte,varför ligga här och slöa när jag ändå är klar vaken. Så jag gick upp och ko...

Av Marie Svensson - 24 september 2012 18:54

Alla har vi gjort saker eller sagt saker som vi önskar att vi inte gjort/sagt. Men dessa saker har hänt och vi kan inte göra något åt det nu.   Jag har gjort misstag och valt "fel" vägar i mitt liv som kanske inte bara har påverkat mig ut...

Av Marie Svensson - 17 september 2012 17:07

Åkte in till Borås i förmiddags för att shoppaloss lite. Och det kan jag säga,att det gjorde jag    Det var riktigt trevligt att gå i affärer själv. Borde göras oftare :) Så jag gjorde av med kanske lite för mycket pengar men nu behöver jag...

Ovido - Quiz & Flashcards