Alla inlägg under december 2011

Av Marie Svensson - 27 december 2011 14:20

Då är det som sagt 4 dagar kvar på detta året.

Året började jobbigt,ni som vet fattar vad jag menar.

Men efter att H.A sagt en väldigt smart sak

så blev det bättre och jag

kunde gå vidare från allt jobbigt.

Kan fortfarande tänka på det ibland

och det kommer alltid finnas hos mig.

Man kan gå vidare men inte glömma.


Det bästa av allt som hänt i år

är ju givetvis att jag träffat en väldigt fin och underbar kille

som gör mig galet lycklig.

Du betyder allt för mig!!

 

Hoppas ni alla haft en bra jul.


/Trötta kramar från Marie




Av Marie Svensson - 24 december 2011 12:37

Idag är det julafton,

men vart är all snö och kyla?

Ja,inte är den i Dalstorp iaf.


Jag började morgonen med lite julklappsöppning.

Fick precis det jag önskat mig av Kristoffer.

Så till frukost på Måndag blir det varma mackor från

min nya smörgåsugn :)

och efter det en promenad med mina nya gångstavar.

Tack älskling för julklapparna!!


Hade köpt två julklappar till Zorro,min katt alltså.

Men han var inte så intresserad så jag fick öpnna dom.

Filten brydde han sig inte så mycket om

men räkorna dom var betydligt roligare :)


Hepp dags att göra sig i ordning för jobbet,

jobbar 13.30-21.30 idag.


GOD JUL ALLA


Av Marie Svensson - 22 december 2011 14:12

Då är det snart julafton.

Har jag fått någon julkänsla än?

Nix. Men det kommer säkert på Lördag,alltså på julafton då jag ska jobba.

Är alltid så mysigt att jobba under julhelgen.

Vet inte varför jag känner så

men så är det iallafall :)


Var ute och gick igår

och tog en massa kort.

Dom som gick förbi mig måste ha trott

att jag var helt dingdong,

men det bjuder jag på :)


Hepp,nu blir det en powernapp för att piggna till för

att jobba kväll.

Man skulle vart ledig idag.


I BELIVE IN FAITH







Av Marie Svensson - 18 december 2011 20:13

Jag älskar att

möta din blick.

Jag älskar då du ler mot mig.

Jag älskar då

jag ligger i dina armar.

Jag älskar att

ligga dig nära på nattan.

Du är det sista

som jag tänker på

innan jag somnar.

Du är det första

som jag tänker på

då jag vaknar.


JAG ÄLSKAR DIG

FÖRBANNAT MYCKET

HELT ENKELT!!!

Av Marie Svensson - 16 december 2011 18:29

Som sagt,var är snön och julkänslan i år??

Den är som bortblåst. Suck i massor.

Istället för snö så har vi regn,regn och åter regn,

och där emellan så blåser det full storm.


Är ledig hela helgen,känns som en evighet sen

jag var det sist.

Så i morgon blir det en lång sovmorgon

med mina favvo killar :)


Har kommit på en jätte fin födelsedagspresent till Kristoffer.

Han fyller dock inte år innan i Mars

men det är ju bra att vara ute i god tid sägs det ju :)


Nu blir det cigg och kaffe.

Ni anar inte hur gått det ska bli?!


KOM IHÅG ATT

DU ÄR VÄRDEFULL




Av Marie Svensson - 13 december 2011 20:36

Då var det lucia.

Tänk vad 1 år går fort.

Lite skrämande faktiskt.

Men det är som jag brukar säga:

DET ÄR BARA ATT

HÄNGA MED I SVÄNGARNA!!


Vi lucade på jobbet i morses.

Var så mysigt att gå in och sjunga för dom boende i sina lägenheter.

Jag må säga att vi hade en rätt så graner lucia.

Hon skötte sin roll exemplarisk.

Vilken bra start på dagen dom fick :)

Längtar redan till nästa år.


Då var nästan alla julklappar inhandlade och inslagna.

Riktigt kul att gå i affären och klurra ut vad man ska köpa till alla :)

Och som jag tänker:

DET ÄR TANKEN SOM RÄCKNAS!



Av Marie Svensson - 2 december 2011 11:54

Efter en väldigt lång sovmorgon

så måste jag piggna till innan jag ska

mösa mig till jobbet klockan 13.00

Så det får bli en massa kaffe och lite städning.

 

Äntligen är det Fredag,ska bli så skönt med helg.

I morgon blir det en tripp till Göteborg med hela familjen

Andersson för att

gå på Liseberg.

På Söndag hoppas jag att det blir en sväng till Gekås.

 

Funderar på att börja på spinning

men som vanligt får jag inte tummen ur

att ta tag i det :)

Så mycket som jag vill göra

men inte så mycket som blir gjort.

Väldigt typiskt mig.


DU ÄR ALLT FÖR MIG

 

Ovido - Quiz & Flashcards