Alla inlägg under februari 2012

Av Marie Svensson - 22 februari 2012 10:27

Då är det den sista och fjärde delfinalen på Lördag.

När jag hörde vilka som skulle vara med i årets melodifestival

trodde jag att det skulle bli katastofalt dåligt.

Visst en del har inte fallit mig i smaken men det finns dom

som jag tycker är grymt bra.

Att Thorsten Flink och Björn Ranelid gick vidare var en rejäll överraskning men

deras låtar var riktigt bra.


Det Mattias Andreasson sedan sa i Expressen tycker jag är rent

patetiskt.

Han hade sagt att det var ett skämt att Ranelid var med från första början och att det inte

är melodifestival längre,

utan bara ett jippo.

Jag anser att han är en dålig förlorare som säger som han gör.


Citerar Björkman nu:

DETTA ÄR ETT PROGRAM DÄR ALLA MUSIKALISKA GENRER SKA VARA REPRESENTERADE. dET SKA FINNAS NÅGOT FÖR ALLA




Av Marie Svensson - 2 februari 2012 14:31

En blick och jag föll.

En blick och du hade mig fast.

En blick och nånting hände.

Du finns i mina tankar varje dag.

Det är underbart att somna och vakna

jämte dig.

Du betyder så mycket för mig,

mer än du förstår.

Du får mig att le.

Du får mig att skratta.

Du får mig att må så jäkla bra.

Du bara stod där framför mig en kväll.

Redan då visste jag att det

skulle bli du och jag en dag.

Vill ge dig allt mitt   

Vet att jag är svår att

förstå ibland

och att jag kan säga saker som kan såra dig.

Men jag ska jobba på detta.

Tillsammans är vi starka.

Vi har redan gått igenom

något som var svårt för oss båda.

Men vi fanns där för varandra

hela vägen.

Detta förde oss närmare

varandra.

Saknar dig när du inte finns hos mig!

Jag vill alltid vara dig nära!!

 

DU ÄR ALLT FÖR MIG

kRISTOFFER

Av Marie Svensson - 2 februari 2012 14:31

En blick och jag föll.

En blick och du hade mig fast.

En blick och nånting hände.

Du finns i mina tankar varje dag.

Det är underbart att somna och vakna

jämte dig.

Du betyder så mycket för mig,

mer än du förstår.

Du får mig att le.

Du får mig att skratta.

Du får mig att må så jäkla bra.

Du bara stod där framför mig en kväll.

Redan då visste jag att det

skulle bli du och jag en dag.

Vill ge dig allt mitt   

Vet att jag är svår att

förstå ibland

och att jag kan säga saker som kan såra dig.

Men jag ska jobba på detta.

Tillsammans är vi starka.

Vi har redan gått igenom

något som var svårt för oss båda.

Men vi fanns där för varandra

hela vägen.

Detta förde oss närmare

varandra.

Saknar dig när du inte finns hos mig!

Jag vill alltid vara dig nära!!

 

DU ÄR ALLT FÖR MIG

kRISTOFFER

Ovido - Quiz & Flashcards