Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Sjukskriven

Av Marie Svensson - 15 augusti 2012 13:21

Har varit sjukskriven i två veckor nu

pga sprickan i armen.

Har haft armen i ett kamp förband för att avlasta

armbågen.

Slutade använda denna i söndags,så himla skönt.

Blev så galet varm i den.


Har fortfarande väldigt ont i armen,

kan inte belasta armen än,för det gör

så förbennat ont.

Det behöver inte va något tungt jag håller i innan jag får ont.

Ska börja röra armen mer och mer och det börjar gå bättre.

Ska till vårdcentralen på Onsdag för en eventuell förlägning

av sjukskrivningen.


Det var ett tag sen jag skrev här.

Jag och Zorro (min katt) har blivit sambo i Sexdrega, vi storm trivs   


Står i kö till ortoped mottagning.

Har stått i kö i 20 minuter nu.

Men nu står jag som nummer två i kön.

Det börjar gå framåt iaf :)


HA EN UNDERBAR DAG I SOLEN

OCH TA HAND OM ER



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Svensson - 31 december 2012 13:07

Om 11 timmar är detta året till ända. Det har bara sprungit i väg,tiden har gått väldigt fort. Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, jag har haft ett väldigt roligt och lyckligt år!!!   Kvällen spenderas på jobbet men ska s...

Av Marie Svensson - 29 november 2012 13:34

Som sagt,var är snön? I mina gamla hemtrakter (Dalstorp)   har det snöat i veckan. Men inte har det gjort det i Sexdrega inte. Lite snö med inslag av regn bara och det kan kvitta. Men men,den som väntar på nått gott väntar aldrig för läng...

Av Marie Svensson - 23 november 2012 09:35

Gick upp då sambon väckarklocka ringde vid 06.40. Han har så svårt att gå upp på mornarna och klockan ringde flera gånger innan han mösa sig ur sängen :) Så jag tänkte,varför ligga här och slöa när jag ändå är klar vaken. Så jag gick upp och ko...

Av Marie Svensson - 24 september 2012 18:54

Alla har vi gjort saker eller sagt saker som vi önskar att vi inte gjort/sagt. Men dessa saker har hänt och vi kan inte göra något åt det nu.   Jag har gjort misstag och valt "fel" vägar i mitt liv som kanske inte bara har påverkat mig ut...

Av Marie Svensson - 17 september 2012 17:07

Åkte in till Borås i förmiddags för att shoppaloss lite. Och det kan jag säga,att det gjorde jag    Det var riktigt trevligt att gå i affärer själv. Borde göras oftare :) Så jag gjorde av med kanske lite för mycket pengar men nu behöver jag...

Ovido - Quiz & Flashcards