Alla inlägg under januari 2012

Av Marie Svensson - 7 januari 2012 13:05

Har sovigt kasst dåligt i natt men är faktiskt ganska pigg iallafall.

Gick upp vid nio tiden,då gubben min skulle upp och greja med bilen.


Jisses vad fina kläder hm har på deras hemsida.

Nu är frågan:ska jag eller ska jag inte beställa?

Måste fundera på detta :)


Blir mys med min älskade Kristoffer ikväll.

Tanken var att vi ska äta ute och sedan gå på bio.

Men vi har knappt pratat med varandra idag,

Så vi får väl se hur det blir.


HAR ALDRIG KÄNNT SÅ HÄR INNAN

Av Marie Svensson - 5 januari 2012 20:50

Känns konstigt att säga 2012.

Tyckte det inte var länge sedan 2011

började.

Men det var ju 1 år sedan nu.

Jisses,vad tiden går fort.

Efter allt jobbigt som jag gick igenom

så lärde jag mig enormt mycket om mig själv.

Hitta mig själv och

jag vet vem jag är nu.

(Låter säkert konstigt men ni fattar nog vad jag menar)


Hade en jätte trevlig nyårskväll/natt,

med trevligt sällskap,god mat och bra musik.

Försökte bugga och det gick hör och häpna väldigt bra.

Som Kristoffer sa idag:

"Du buggar bättre

med alkohol i kroppen."

Haha. Det stämmer verkligen :)


Ett tips är att se vad man sätter sina fötter någonstans.

Det kan gå illa haha.

Måste sett ganska så roligt ut.

Föll som en fura kan jag säga.

(detta berodde inte på alkoholen i kroppen)

Men glaset som jag hade i handen höll iallafall :)


HOPPAS NI HADE EN BRA NYÅR

OCH ATT NI FÅTT EN BRA STARF´T PÅ DET NYA







Ovido - Quiz & Flashcards