Alla inlägg under juni 2011

Av Marie Svensson - 22 juni 2011 15:08

Så vad har man gjort idag på sin lediga dag? hmmm inte mycket kan jag säga :)

men det är ju som vanligt då haha

Ska kanske gå till EN för en fika? Japp så gör vi.


När man äntligen lyssnar på folk att jag ska tänka på mig själv och göra det som jag vill. Då får man ändå suckar och kommentarer på att man gör fel.

Dra åt h-vete ni som inte vet ett skit om mig.

Tur är iallafall att jag vet vilka mina riktiga vänner är.


Midsommar på Fredag,detta ska firas med mammi och lill sis.

Kommer bli en underbar midsommar helg.

För mig är midsommar en helg som jag vill tillbringa med familjen och likadant nyårs helgen.

Men det är ju jag det.

Fast det klart att ibland kan det vara trevligt med en riktig brakfest men inte år efter år.

Kankse har jag vuxit ifrån att röja hela nätterna?

Börjar jag bli vuxen? Uch vad rädder jag blir nu haha

Men man är ju så gammal som man görs sig te!!!

Var länge sen jag var på krogen men i sommar ska jag träffa två av mina "gäng medlemmar" haha.

Det kommer bli en mct trevlig kväll.

Kanske hittar vi på nya galna saker :)


HAVE A NICE DAY EVERYBODY

Av Marie Svensson - 17 juni 2011 15:22

Nu är det dags för mig att va lite ego och göra det som jag vill och göra det som jag tycker är roligt.

Behövder göra detta för min skull.

Sen får folk tycka vad f-n dom vill.

Om jag ångrar att jag inte hängt med på något så är det mina problem.

Folk får bara respektera mina beslut.


Vet att det kommer tisslas och tasslas lite angående vissa saker. Men jag skiter i vad dom säger.

Dom kan gärna få må som jag gör,byter gärna..


Känns så förbennat skönt att jag tagit tag i saker som jag skjutit på så länge. Det lättar så mycket bara genom att veta att det kommer bli bättre.


Försov mig i morse,jag hade tydligen inte ställt alarmet igår kväll så jag vakna 7.15 i morse. Och jag skulle börjat sju. Hann inte ta min morgon cigg eller morgon kaffet.

Men va fasen,det gick bra utan :)



Hepp nu en tupplur. Ska bli s gött,behöver det.


"YOU ARE MY SUNSHINE IN LIFE"

Av Marie Svensson - 12 juni 2011 22:44

Jaha ja,då har man gjort sitt denna helgen med då.

Helgen har bara flögit fram. Vad den gått fort.

Har vart riktigt sköj på jobbet,att man kan få gamla människor att skratta så dom nästa gråter

det är så härligt att se!


Tror feen i mig att det spökar på jobbet,asså jag menar allvar. Det var faktiskt lite läskigt att det var så tydligt.

Men jag tror på andar eller spöken som en del säger.

Har upplevt att jag kännt någon annans närvaro några gånger.

Ibland kan det vara lite läskigt men sen blir jag så lugn.


Hepp hopp dags att ta en dejt med john blund,för nu är jag redigt trötter.


Natti alla där ute

Av Marie Svensson - 10 juni 2011 11:07

Jaha,åter igen mår jag skit då jag ska jobba kväll.

Mådde bra i ett par veckor före jag skulle göra dessa turer.

Men åter till ruta ett. Känns piss!

Har vart uppe knappt en timme och ska lägga mig igen.

Fixar inte vara uppe tills jag börjar.

 

Så läkarn och psykologen hade rätt,på väg ner igen.

Känns inge bra alls.

Hur länge ska min kropp orka detta och det viktigaste,hur länge ska mina vänner orka med mig då jag slänger ur mig dumma saker pga min sjukdom?

Men är dom äkta vänner finns dom kvar!

 

Har fått löneökning,fast det hade kvittat känner jag.

Chefen säger att jag kunde fått bättre om jag hade skött visa saker bättre.

Men hon verkar inte förstå hur jag mår stundtals och orkar då inte ta tag i grejer som jag har ansvar för. Men men,dom som inte själva har vart i botten och är på väg dit igen förstår inte hur det är.

Många har inte förrståelse för min sjukdom. Ändå är jag öppen om det på jobbet.

Men ur ska de egentligen förstå min sjukdom när jag knappt gör det själv.

Livet är då fan inte en dans på röda rosor.

 

Hmm jaja det var lite tankar från en förvirrad tjej som inte riktigt

får ordning på sitt liv.


" IF YOU WANT A CHANGE IN THE WORLD

TAKE A LOOK AT YOU SELF

AND THEN MAKE A CHANGE"

Av Marie Svensson - 9 juni 2011 15:16

Kanske borde göra mig i ordning för kussens studentmiddag.

Vilket roligt väder dom springer ut i,regnet hänger i luftem.

Får hoppas att det håller upp då dom springer ut och tjohar på trappan. :)

Undra hur tar sig hem? Hennes bror och hans klass åkte hövagn efter sin student haha. Det v ar en rolig syn kan jag lova.

Hoppas det blir god mat för jag är hungrig som en varg.

 

Måste köpa en ny mobil,kan inte prata i mig längre. Folk kan inte höra mig och jag hör inte dom.

Skit trälligt för jag älskar den telefonen.

Men men kankse hittar en ungefär likadan hehe.

Vill inte ha iphone eller tutsh.

(säkerligen felstavat)

Materialiska grejer är inte viktigt för mig.

Som sagt "jag vill inte va som alla andra,jag vill va mig själv"

 

Längtar så till semester. Men det är 7 veckor kvar.

Men va fasen det går fort.

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på och gör jag det som nästan är planerat kommer det bli en underbar semester!

 

Om inte så har jag köpt 7 böcker av Camilla Läckberg.

En väldigt bra författare.

 

Hepp dags att göra sig i ordning nu.


!!Take care!!

Ovido - Quiz & Flashcards